ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.9 DDiS (5dr) (mechanic.gear.benzin) | 2.0 i 16V (5dr) (automatic.gear.benzin) | 2.0 i 16V (5dr) (mechanic.gear.benzin) | 2.7 i V6 24V (automatic.gear.benzin) | 2.7 i V6 24V (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2005-2011 | 2005-2012 | 2005-2011 | 2000-2012 | 2000-2012 |
ძარის ტიპი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი |
ძრავის ტიპი | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 129 ც.ძ. | 140 ც.ძ. | 140 ც.ძ. | 173 ც.ძ. | 173 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.9 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.7 ლ | 2.7 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | 4X4 | 4X4 | 4X4 | უკანა | უკანა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 225/65 R17 | 225/65 R 17 | 225/65 R17 | 235/60 R 16 H | 235/60 R16 H |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 13.2 | 12.5 | 12.5 | 10.5 | 10.5 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 5` | 5 | 4 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | + | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 9.4 | 11.6 | 11.6 | 13.8 | 13.8 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 6.7 | 7.6 | 7.6 | 9.1 | 9.1 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 66 | 66 | 66 | 66 | 66 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | + | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 6 | 6 |
|
|
|