ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.4 i 16V (9C) (mechanic.gear.benzin) | 1.4 i 16V (Convertible) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 (9C) (automatic.gear.benzin) | 1.6 (9C) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i (Convertible) (mechanic.gear.benzin) | 1.8 i Turbo (Convertible) (mechanic.gear.benzin) | 1.9 TDI (9C) (mechanic.gear. diezel) | 1.9 TDI (Convertible) (mechanic.gear. diezel) | 2.0 i (Convertible) (automatic.gear.benzin) | 2.0 i (Convertible) (mechanic.gear.benzin) | RS i 3.2 (9C) (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2000-2011 | 2003-2011 | 2000-2011 | 2000-2011 | 2003-2011 | 2004-2011 | 2000-2011 | 2003-2011 | 2002-2011 | 2002-2011 | 2000-2011 |
ძარის ტიპი | ჰეჩბეკი | კაბრიოლეტი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | ჰეჩბეკი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | კაბრიოლეტი | ჰეჩბეკი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | დიზელზე | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 75 ც.ძ. | 75 ც.ძ. | 102 ც.ძ. | 102 ც.ძ. | 102 ც.ძ. | 150 ც.ძ. | 101 ც.ძ. | 101 ც.ძ. | 115 ც.ძ. | 115 ც.ძ. | 224 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.8 ლ | 1.9 ლ | 1.9 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 3.2 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | 4X4 |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ |
კარები | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 195/65 R15 T | 195/65 R15 T | 195/65 R 15 T | 195/65 R15 | 195/65 R15 T | 205/55 R16 V | 205/55 R16H | 205/55 R16 H | 205/55 R 16 H | 205/55 R16 H | 235/40 R18 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 14,6 | 15,6 | 11.6 | 11.6 | 12.3 | 9.3 | 12.4 | 12.4 | 11.7 | 11.7 | 6.7 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 5 | 4 | 50 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 6 |
საჭის გამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 9,5 | 9,5 | 10.3 | 10.3 | 10.5 | 11.1 | 6.6 | 7 | 12 | 12 | 16.7 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 5,8 | 5,8 | 5.9 | 5.9 | 6 | 6.5 | 4.3 | 4.6 | 6.9 | 6.9 | 9.2 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ტორსიონი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ტორსიონი | ტორსიონი | ხვეული ზამბარა | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 63 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | - | - | - | + | + | + | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 6 |
|
|
|