ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.4 TSI (mechanic.gear.benzin) | 1.4 TSI AT (mechanic.gear.benzin) | 2.0 TSI 4Motion (mechanic.gear.benzin) | 2.0 TSI AT 4Motion (mechanic.gear.benzin) | 2.0 TSI AT Sport&Style |
წელი | 2007-2011 | 2007-2011 | 2008-2011 | 2008-2011 | 2011-2015 |
ძარის ტიპი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 150 ც.ძ. | 150 ც.ძ. | 170 ც.ძ. | 200 ც.ძ. | 2 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 170.0 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | 4X4 |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 215 / 65 R 16, 235 / 55 R 17 | 215 / 65 R 16, 235 / 55 R 17 | 215 / 65 R 16, 235 / 55 R 17 | 215 / 65 R 16, 235 / 55 R 17 | 235/55 R17 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 9.3 | 9.3 | 8.5 | 8.5 | 9.9 |
გადამცემთა რაოდენობა | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
საჭის გამაძლიერებელი | - | - | - | - | ელექტროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 10.6 | 10.6 | 9.9 | 9.9 | 13.5 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 7.4 | 7.4 | 7.7 | 7.7 | 7.7 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | მაკფერსონი |
უკანა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | მრავალბერკეტიანი დამოუკიდებელი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 64 | 64 | 64 | 64 | 64 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | + | + | + | + | + |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|
|
|