ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.4 i 16V Station Wagon (E12) (mechanic.gear.benzin) | 1.3 i 16V VVT-i (300N/MC) (mechanic.gear.benzin) | 1.4 i 16V (E12) (mechanic.gear.benzin) | 1.4 i 16V (Hatchback) (mechanic.gear.benzin) | 1.4 i 16V Hatchback (E12) (mechanic.gear.benzin) | 1.5 i (Verso) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i (Verso) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (E12) (automatic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (E12) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (Hatchback) (automatic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (Hatchback) (mechanic.gear.benzin) | 1.8 WT-i (Verso) (mechanic.gear.benzin) | 2.0 (E11) (mechanic.gear. diezel) | 2.0 D-4D (E12) (mechanic.gear. diezel) | 2.0 D-4D (Hatchback) (mechanic.gear. diezel) | 2.0 D-4D (Verso) (mechanic.gear. diezel) | 2.0 D-4D Hatchback(E12) (mechanic.gear. diezel) |
წელი | 2001-2011 | 2006-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 1997-2007 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 | 2001-2011 |
ძარის ტიპი | უნივერსალი | სედანი | სედანი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | მიკროავტობუსი | მიკროავტობუსი | სედანი | სედანი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | მიკროავტობუსი | სედანი | სედანი | ჰეჩბეკი | მიკროავტობუსი | სედანი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე | დიზელზე |
სიმძლავრე | 97 ც.ძ. | 101 ც.ძ. | 97 ც.ძ. | 97 ც.ძ. | 97 ც.ძ. | 110 ც.ძ. | 110 ც.ძ. | 110 ც.ძ. | 110 ც.ძ. | 110 ც.ძ. | 101 ც.ძ. | 129 ც.ძ. | 72 ც.ძ. | 90 ც.ძ. | 90 ც.ძ. | 90 ც.ძ. | 110 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.4 ლ | 1.3 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.5 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.8 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ | 2.0 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | ||
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 2/3 | 4/5 | 2/3 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 175/70 R 14 | 195/65 R 15 | 175/65 R14 | 175/65 R14 | 175/65 R 14 | 185/70 R14 | 185/70 R14 | 195/60 R15 | 195/60 R15 | 195/65 R 15 | 195/65 R15 | 205/55 R16 | 165/70 R 14 | 175/70 R 14 | 175/65 R14 | 185/70 R14 | 195/60 R 15 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 12 | 13.1 | 12 | 12 | 12 | - | 11.3 | 10.2 | 10.2 | 10.2 | 10.2 | 10.8 | 14.4 | 12.6 | 12,6 | 13.5 | 10.9 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 6 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | + | + | + | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | + | + | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 8.4 | 7.3 | 8.9 | 8.4 | 8.4 | - | 9.4 | 9 | 9 | 9.8 | 9 | 9.9 | 8.3 | 7.2 | 7,2 | 7.9 | 7.3 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 5.8 | 4.9 | 5.7 | 5.7 | 5.7 | - | 6.2 | 5.9 | 5.9 | 5.9 | 5.9 | 6.5 | 5.2 | 4.8 | 4,8 | 5.3 | 4.7 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დოლურა | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | დამოუკიდებელი ზამბარიანი სტაბილიზატორთან ერთად. | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | განივი ბერკეტი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ნახევრად დამოუკიდებელი ზამბარიანი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ტორსიონი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 55 | 55 | 50 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 | 50 | 55 | 55 | 55 | 50 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | + | + | + |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზის გადასახადი, ლარი | |
იმპორტის გადასახადი, ლარი | |
შემოსავლების სამსახური, ლარი | |
20 | საექსპერტო შემოწმება, ლარი |
30 | დეკლარირების გადასახადი, ლარი |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
სულ, ლარი
|
დახმარების ცხელი ხაზი +995 322 05 05 55 AUTOPAPA სერვის ცენტრი +995 591 11 46 21 © 2013 «ავტოპაპა» - კავკასიის მთავარი ავტოპორტალი. ყველა უფლება დაცულია. |