ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.6 i 16V (Cabrio) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 basic (mechanic.gear.benzin) | 1.6 cabrio basic (mechanic.gear.benzin) | 1.6 clubman basic (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i (Clubman) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16v (120) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16v (120) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (automatic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (S) 170hp (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16v turbo (175) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16v turbo (175) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16V Turbo (S Cabrio II) (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16V Turbo (S II) (mechanic.gear.benzin) | 1.6i (211 hp) (mechanic.gear.benzin) | 1.6i (Works) (automatic.gear.benzin) | 1.6i (Works) (mechanic.gear.benzin) | 1.6i 16V (Clubman S) (automatic.gear.benzin) | 1.6i 16V (Clubman S) (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2005-2012 | 2006-2012 | 2008-2012 | 2007-2012 | 2007-2012 | 2009-2012 | 2006-2012 | 2001-2012 | 2001-2012 | 2004-2012 | 2009-2012 | 2006-2012 | 2009-2012 | 2006-2012 | 2008-2012 | 2008-2012 | 2008-2012 | 2007-2012 | 2007-2012 |
ძარის ტიპი | კაბრიოლეტი | ჰეჩბეკი | კაბრიოლეტი | უნივერსალი | უნივერსალი | კაბრიოლეტი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | კაბრიოლეტი | ჰეჩბეკი | კაბრიოლეტი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | უნივერსალი | უნივერსალი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 115 ც.ძ. | 120 ც.ძ. | 120 ც.ძ. | 120 ც.ძ. | 120 ც.ძ. | 120 ც.ძ. | 120 ც.ძ. | 116 ც.ძ. | 116 ც.ძ. | 170 ც.ძ. | 175 ც.ძ. | 175 ც.ძ. | 175 ც.ძ. | 175 ც.ძ. | 211 ც.ძ. | 211 ც.ძ. | 211 ც.ძ. | 175 ც.ძ. | 175 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა |
კარები | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 2 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 175/65 R 15 | - | - | - | 175/65 R 15 H | 175/65 r 15 h | 175/65 r 15 h | 175/65 R 15 | 175/65 R 15 | 195/55 R 16 | 195/55 r 16, 205/45 r 17 | 195/55 r 16 | 195/55 R 16, 205/45 R 17 | 195/55 R 16 | 205/45 r 17 84 w | 205/45 R 17 84 W | 205/45 R 17 84 W | - | - |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 9.8 | 9.1 | 9.8 | 9.8 | 9.8 | 9.8 | 9.1 | 9.2 | 9.2 | 5.8 | 7.4 | 7.1 | 7.4 | 7.1 | 6.5 | 6.5 | 6.5 | 7.6 | 7.6 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | вариатор | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | - | - | - | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | + | - | - | - | + | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 10.1 | 6.9 | 7.4 | 7.1 | 7.1 | 7.4 | 7.8 | 9.7 | 9.7 | 11.8 | 8.1 | 8.9 | 8.1 | 8.9 | 9.2 | 9.2 | 9.2 | 8.0 | 8.0 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 5.7 | 4.5 | 4.7 | 4.5 | 4.5 | 4.7 | 4.6 | 5.3 | 5.3 | 6.8 | 5.4 | 5.7 | 5.4 | 5.7 | 5.6 | 5.6 | 5.6 | 5.3 | 5.3 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | - | - | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | - | - | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | დამოუკიდებელი ზამბარიანი სტაბილიზატორთან ერთად. | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ||||||
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | დამოუკიდებელ ზამბარებიანი მრავალბერკეტიანი სტაბილიზატორთან ერთად. | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | გრძივი სტაბილიზატორი | გრძივი სტაბილიზატორი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ||||||
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 50 | 40 | 40 | 40 | 49 | 40 | 40 | 50 | 50 | 50 | 50 | 40 | 50 | 40 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | - | - | - | - | - | - | - | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზის გადასახადი, ლარი | |
იმპორტის გადასახადი, ლარი | |
შემოსავლების სამსახური, ლარი | |
20 | საექსპერტო შემოწმება, ლარი |
30 | დეკლარირების გადასახადი, ლარი |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
სულ, ლარი
|
დახმარების ცხელი ხაზი +995 322 05 05 55 AUTOPAPA სერვის ცენტრი +995 591 11 46 21 © 2013 «ავტოპაპა» - კავკასიის მთავარი ავტოპორტალი. ყველა უფლება დაცულია. |