ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 2.4 i 16V (mechanic.gear.benzin) | 2.4 i 16V 4WD (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2007-2012 | 2007-2012 |
ძარის ტიპი | ყველგანმავალი | ყველგანმავალი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 174 ც.ძ. | 174 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 2.4 ლ | 2.4 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | 4X4 |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 215/60 R 17 | 215/60 R 17 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | - | - |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 9.1 | 9.4 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 7.9 | 8.1 |
წინა მუხრუჭები | დისკური | დისკური |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | დამოუკიდებელი ზამბარიანი სტაბილიზატორთან ერთად. | დამოუკიდებელი ზამბარიანი სტაბილიზატორთან ერთად. |
უკანა სავალი ნაწილი | დამოუკიდებელ ზამბარებიანი მრავალბერკეტიანი სტაბილიზატორთან ერთად. | დამოუკიდებელ ზამბარებიანი მრავალბერკეტიანი სტაბილიზატორთან ერთად. |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 52 | 51 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 |
|
|
|