ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.3 i 12V (mechanic.gear.benzin) | 1.5 CRDi (mechanic.gear. diezel) | 1.5 CRDi (mechanic.gear. diezel) | 1.5 i 16V (automatic.gear.benzin) | 1.5 i 16V (mechanic.gear.benzin) | 1.6 A/T | 1.6 i 16V (automatic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2000-2012 | 2003-2012 | 2003-2012 | 2000-2012 | 2000-2012 | 2010-2016 | 2003-2012 | 2003-2012 |
ძარის ტიპი | ჰეჩბეკი | სედანი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | სედანი | სედანი | სედანი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 75 ც.ძ. | 82 ც.ძ. | 82 ც.ძ. | 102 ც.ძ. | 102 ც.ძ. | 123 ც.ძ. | 105 ც.ძ. | 105 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.3 ლ | 1.5 ლ | 1.5 ლ | 1.5 ლ | 1.5 ლ | 1.591 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ | დიახ |
კარები | 2/3 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 175/70 R13 S | 185/60 R14 | 185/60 R14 | 185/60 R 14 H | 185/60 R14 H | 185/65 R15 | 185/60 R 14 | 185/60 R14 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 14.7 | 14 | 14 | 10.5 | 10.5 | 11.2 | 10.3 | 10.3 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 6 | 4 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 6.4 | 7.2 | 7.2 | 6.7 | 6.7 | 8.8 | 9.5 | 9.5 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 6.4 | 4.5 | 4.5 | 6.7 | 6.7 | 5.2 | 5.4 | 5.4 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დისკური | დოლურა | დოლურა |
წინა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | დამოუკიდებელი ზამბარიანი სტაბილიზატორთან ერთად. | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
უკანა სავალი ნაწილი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ნახევრად დამოუკიდებელი ზამბარიანი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 43 | 45 | 45 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | + | + | - | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|
|
|