ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 2.0 Turbo (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2009-2011 |
ძარის ტიპი | ჰეჩბეკი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 220 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 2.0 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | 4X4 |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 |
საბურავები | 0 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 225/55 R 17 W, 245/45 W 18 W |
გადამცემთა რაოდენობა | 6 |
საჭის გამაძლიერებელი | - |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 13.1 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 7.1 |
წინა მუხრუჭები | დისკური |
უკანა მუხრუჭები | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 70 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | + |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 |
|
|
|