ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 2.0 TDi (X400) (mechanic.gear. diezel) | 2.1 i V6 24V (X400) (automatic.gear.benzin) | 2.1 i V6 24V (X400) (mechanic.gear.benzin) | 2.1 i V6 24V Sport (Estate) (mechanic.gear.benzin) | 2.5 i V6 24V (X400) (automatic.gear.benzin) | 2.5 i V6 24V (X400) (mechanic.gear.benzin) | 2.5 i V6 24V Sport (Estate) (mechanic.gear.benzin) | 3.0 i V6 24V (X400) (automatic.gear.benzin) | 3.0 i V6 24V (X400) (mechanic.gear.benzin) | 3.0 i V6 24V Sport (Estate) (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2003-2012 | 2001-2012 | 2001-2012 | 2004-2012 | 2001-2012 | 2001-2012 | 2003-2012 | 2001-2012 | 2001-2012 | 2003-2012 |
ძარის ტიპი | სედანი | სედანი | სედანი | უნივერსალი | სედანი | სედანი | უნივერსალი | სედანი | სედანი | უნივერსალი |
ძრავის ტიპი | დიზელზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 130 ც.ძ. | 156 ც.ძ. | 156 ც.ძ. | 156 ც.ძ. | 196 ც.ძ. | 196 ც.ძ. | 196 ც.ძ. | 231 ც.ძ. | 231 ც.ძ. | 231 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 2.0 ლ | 2.1 ლ | 2.1 ლ | 2.1 ლ | 2.5 ლ | 2.5 ლ | 2.5 ლ | 3.0 ლ | 3.0 ლ | 3.0 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | 4X4 | 4X4 | წინა | 4X4 | 4X4 | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | დიახ | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა | დიახ | დიახ | არ მოიძებნა |
კარები | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 205/55 R 16 | 225/45 R 17 | 225/45 R 17 | 225/45 R 17 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 9.9 | 9.4 | 9.4 | 9.6 | 8.3 | 8.3 | 8.5 | 7.0 | 7.0 | 7.2 |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | + | ჰიდროგამაძლიერებელი | ჰიდროგამაძლიერებელი | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 7.5 | 12.7 | 12.7 | 12.9 | 13.6 | 13.6 | 13.8 | 14.8 | 14.8 | 14.9 |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 4.5 | 7.1 | 7.1 | 7.2 | 7.2 | 7.2 | 7.3 | 7.7 | 7.7 | 7.8 |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები |
უკანა მუხრუჭები | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური | დისკური |
წინა სავალი ნაწილი | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი | საამორტიზაციო სადგამი | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი | საამორტიზაციო სადგამი | განივი ბერკეტი | განივი ბერკეტი | საამორტიზაციო სადგამი |
უკანა სავალი ნაწილი | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა | ხვეული ზამბარა |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 61 | 61 | 61 | 61 | 61 | 61 | 61 | 61 | 61 | 61 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | + | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |