ავტომობილის განბაჟების ხარჯები საქართველოში |
აქციზი | |
იმპორტის გადასახადი | |
დღგ |
გამოშვების წელი | |
ძრავის მოცულობა |
ჯამი, $
|
დასახელება | 1.2 16V (Hatchback 3-дв.) (mechanic.gear.benzin) | 1.2 16V (Hatchback 5-дв.) (mechanic.gear.benzin) | 1.2 i (mechanic.gear.benzin) | 1.4 i (mechanic.gear.benzin) | 1.4 i (mechanic.gear.benzin) | 1.4 i 16V (automatic.gear.benzin) | 1.4 i 16V (automatic.gear.benzin) | 1.4 i 16V (mechanic.gear.benzin) | 1.4 i 16V (mechanic.gear.benzin) | 1.4 i 16V AT (Hatchback 3-дв.) (automatic.gear.benzin) | 1.4 i 16V AT (Hatchback 5-дв.) (automatic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (automatic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (mechanic.gear.benzin) | 1.6 i 16V (mechanic.gear.benzin) |
წელი | 2008-2012 | 2008-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2004-2012 | 2008-2012 | 2008-2012 | 2003-2012 | 2003-2012 | 2003-2012 |
ძარის ტიპი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | სედანი | ჰეჩბეკი | სედანი | ჰეჩბეკი | სედანი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | ჰეჩბეკი | სედანი |
ძრავის ტიპი | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე | ბენზინზე |
სიმძლავრე | 84 ც.ძ. | 84 ც.ძ. | 72 ც.ძ. | 83 ც.ძ. | 83 ც.ძ. | 94 ც.ძ. | 94 ც.ძ. | 94 ც.ძ. | 94 ც.ძ. | 101 ც.ძ. | 101 ც.ძ. | 106 ც.ძ. | 106 ც.ძ. | 106 ც.ძ. |
ძრავის მოცულობა | 1.2 ლ | 1.2 ლ | 1.2 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.4 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ | 1.6 ლ |
გადაცემათა კოლოფი | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | ავტომატიკა | მექანიკა | მექანიკა |
წამყვანი თვლები | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა | წინა |
ჰიდროგამაძლიერებელი | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა | არ მოიძებნა |
კარები | 2/3 | 4/5 | 2/3 | 2/3 | 4/5 | 2/3 | 4/5 | 2/3 | 4/5 | 2/3 | 4/5 | 4/5 | 4/5 | 4/5 |
ადგილების რაოდენობა | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 4-5 |
საბურავები | 185/60 R 14, 185/55 R 15 | 185/60 R 14, 185/55 R 15 | 155/80 R13 | 155/80 R13 | 155/80 R13 | 155/80 R 13 | 155/80 R 13 | 155/80 R13 | 155/80 R13 | 5.5 J x 14, 6.0 J x 15 | 5.5 J x 14, 6.0 J x 15 | 185/60 R 14 | 185/60 R14 | 185/60 R14 |
სიჩქარის აკრეფა 100კმ/სთ-მდე | 12.8 | 12.8 | 13.7 | 12.1 | 12.1 | 11.1 | 11.1 | 11.1 | 11.1 | 12.3 | 12.3 | - | - | - |
გადამცემთა რაოდენობა | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 |
საჭის გამაძლიერებელი | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
საწვავის ხარჯვა ქალაქის ციკლში (ლ/100კმ) | 7.2 | 7.2 | 8.4 | 10.2 | 10.2 | 9.1 | 9.1 | 9.1 | 9.1 | 8.6 | 8.6 | - | - | - |
საწვავის ხარჯვა ქალაქგარეთა ციკლში (ლ/100კმ) | 4.6 | 4.6 | 5.5 | 6.1 | 6.1 | 6.0 | 6.0 | 6.0 | 6.0 | 5.1 | 5.1 | - | - | - |
წინა მუხრუჭები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური გამნიავებლები | დისკური | დისკური | დისკური |
უკანა მუხრუჭები | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა | დოლურა |
წინა სავალი ნაწილი | ტორსიონი | ტორსიონი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | ტორსიონი | ტორსიონი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი | საამორტიზაციო სადგამი |
უკანა სავალი ნაწილი | მაკფერსონი | მაკფერსონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი | მაკფერსონი | მაკფერსონი | ტორსიონი | ტორსიონი | ტორსიონი |
საწვავი ავზის მოცულობა (ლ) | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
ტურბო დაბერვის არსებობა | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
ცილინდრების რაოდენობა | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|
|
|